Termy Warmińskie Termy Warmińskie
Termy Warmińskie Termy Warmińskie
HB – Śniadanie i obiadokolacja
  • Jednodniowy pobyt w przestronnych Apartamentach z salonem, sypialnią oraz tarasem
  • Wyśmienite śniadania
  • Kolacja dla dwojga na tarasie Apartamentu z muzyką na żywo
  • Zabieg na twarz – indywidualnie dobrany do potrzeb skóry
  • Istnieje mozliwość bezpłatnego przedłużenia doby do godziny 13:00 w dniu wymeldowania

CENA PAKIETU / DOBA :

Apartament Leśny ( 45 m ² przestronna sypialnia, salon, łazienka , taras )

  • 399 zł/doba - 2 osoby dorosłe
  • 479 zł /doba - 3 osoby dorosłe

Apartament Sosnowy (85 m ² - przestronny apartament dwupoziomowy z 3 sypialniami , 2
łazienkami , salonem, tarasem) *ceny obowiązują przy
rezerwacji od 4 do 8 osób dorosłych:

  • 579 zł / doba – 4 osoby dorosłe
  • 659 zł / doba – 5 osób dorosłych
  • 730 zł / doba – 6 osób dorosłych

Dziecko 0 – 4 lat (śpiące z rodzicami ) – pobyt gratis
60 zł/doba - dziecko 5-12 lat (śpiące na sofie)
90 zł /doba - osoba dorosła i dziecko powyżej 13 lat (śpiąca na dostawce)

Dodatkowe informacje:
Oferta ważna przy minimum dwóch noclegach od 20.05.2020 do 31.08.2020 r.

Istnieje możliwość zamówienia posiłków w formie diety bezglutenowej,
diabatycznej, dla alergików – konieczny wcześniejszy kontakt z recepcją
hotelową. Do Strefy Saun dostęp posiadają osoby pełnoletnie. Podane ceny
zawierają podatek VAT. Obiekt przyjmuje zwierzęta - dodatkowy koszt 100
zł/ dobę. Zewnętrzny parking przed Obiektem bezpłatny w pakiecie. Obiekt posiada parking podziemny w cenie 30 zł/ dobę.

od 16:00
do 12:00
Zwierzęta są akceptowane. Obowiązuje dodatkowa opłata 100 zł/doba.
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH Termy Warmińskie Sp. z o. o., ul. Kąpielowa 1, 11-100 Lidzbark Warmiński Na podstawie przepisów określonych w art. 22c w zw. z art. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. dotyczącej przeciwdziałania zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochrony małoletnich (Dz. U. 2023 poz. 1304 z późn. zm.), zwaną dalej "Ustawą ochronną", obiekt Termy Warmińskie zlokalizowany przy ul. Kąpielowej 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, wprowadza niniejsze Standardy Ochrony Małoletnich. 1. Wskazówki mające na celu zapewnienie bezpiecznych interakcji między personelem hotelowym a nieletnimi (zwłaszcza w kontekście zachowań niedopuszczalnych wobec nieletnich) są kluczowe. Każdy gość hotelowy, niezależnie od wieku, zasługuje na należyte traktowanie, szacunek oraz przestrzeganie jego praw i godności. Personel hotelu ma obowiązek działać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, unikając zachowań, które mogłyby naruszyć te zasady. Wszelkie interakcje między personelem a nieletnimi przebywającymi w hotelu powinny ograniczać się do czynności związanych z obowiązkami służbowymi oraz przepisami prawa. W przypadku konieczności, personel powinien dążyć do zapewnienia obecności innej dorosłej osoby lub monitoringu. 2. Procedury identyfikacji nieletnich w hotelu: Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony praw małoletnich. Procedury identyfikacji nieletniego przebywającego w hotelu oraz oceny jego relacji z osobą dorosłą są kluczowe dla skutecznego przeciwdziałania zagrożeniom i naruszeniom praw małoletnich. Pracownicy recepcji dokonują identyfikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, korzystając z dokumentów lub rozmowy z dorosłymi. W razie wątpliwości co do relacji między nieletnim a dorosłym, pracownik informuje o tym kierownictwo hotelu, które podejmuje dalsze działania. Ważne jest, aby goście byli świadomi, że procedura identyfikacyjna ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa nieletnim. 3. Bezpieczne identyfikowanie nieletnich w hotelu: Ochrona praw i zapewnienie bezpieczeństwa Wszelkie procedury określone w niniejszych wytycznych powinny być przestrzegane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z poszanowaniem zasady proporcjonalności. Pracownicy hotelu powinni zwracać szczególną uwagę na uzasadnione potrzeby osób niepełnosprawnych oraz osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podczas kontaktów z nieletnimi. Ważne jest, aby wszyscy pracownicy zachowali odpowiedni poziom czujności i zareagowali na sytuacje, które mogą wywołać niepokój lub uzasadnione podejrzenia. Szczególną uwagę należy zwrócić na sytuacje, w których relacja między osobą dorosłą a dzieckiem nie jest swobodna i opiekuńcza, a także na oznaki stosowania przemocy w tej relacji. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że dobro nieletniego w hotelu jest zagrożone, każdy pracownik ma obowiązek podjąć odpowiednie działania. Te działania obejmują natychmiastowe powiadomienie dyrektora hotelu o zaistniałej sytuacji, a jeśli to niemożliwe, bezpośredniego przełożonego pracownika oraz służby ochrony obiektu. W nagłych przypadkach, zgodnie z obowiązującym prawem, należy powiadomić odpowiednie organy, w tym policję. 4. Procedury i osoby odpowiedzialne za składanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego oraz zawiadamianie sądu opiekuńczego są kluczowymi elementami systemu ochrony małoletnich. Po uzyskaniu odpowiednich informacji, w przypadku uzasadnionego podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego lub naruszenia standardów ochrony małoletnich, dyrektor hotelu lub bezpośredni przełożony, który został poinformowany o takiej sytuacji, podejmuje decyzję dotyczącą dalszych działań w tej sprawie, we współpracy z przedstawicielami spółki. Szczególnie ważne jest, aby dyrektor hotelu dokładnie zbadał, czy podejrzenie jest uzasadnione, i dobierał odpowiednie środki mające na celu wyjaśnienie sytuacji. W przypadku, gdy okoliczności uzasadniają pilne działania, dyrektor hotelu w porozumieniu z przedstawicielem spółki może zdecydować o powiadomieniu odpowiednich organów, w tym policji. W sytuacji, gdy policja zostanie powiadomiona, pracownicy hotelu powinni zadbać o to, aby ewentualne dowody przestępstwa nie zostały zniszczone (np. poprzez zabezpieczenie nagrań z kamer monitoringu). W uzasadnionych przypadkach, zgodnie z obowiązującym prawem, dyrektor hotelu jest zobowiązany rozważyć i skonsultować z działem prawnym oraz przedstawicielami spółki możliwość zawiadomienia sądu opiekuńczego (tzw. zawiadomienie w ramach obowiązku obywatelskiego). 5. Zakres kompetencji osoby odpowiedzialnej za przygotowanie personelu podmiotu do stosowania standardów oraz dokumentowania powyższych czynności. Dyrektor hotelu lub wyznaczona osoba z ramienia spółki odpowiada za zapoznanie personelu hotelowego z standardami, wspierając się przy tym całą firmą. Wszyscy pracownicy, bez względu na formę zatrudnienia, muszą przestrzegać zapisów tego dokumentu oraz dbać o poszanowanie praw człowieka, zwłaszcza małoletnich, w trakcie wykonywania obowiązków związanych z prowadzeniem hotelu. Na żądanie gości, pracownicy są zobowiązani udzielić informacji na temat stosowania standardów i ich celu. Spółka i jej przedstawiciele będą dążyć do tego, aby personel hotelowy, który może mieć kontakt z nieletnimi gośćmi, był w pełni świadomy swoich obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy nadzieję, że wprowadzenie tych standardów przyczyni się do zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony nieletnich podczas ich pobytu w obiekcie Termy Warmińskie spółka z o.o., z uwzględnieniem i szacunkiem dla przepisów prawa. Treść standardów opublikowana jest na stronie internetowej www.termywarminskie.pl oraz w recepcji hotelu.
Parking zewnętrzny  - bezpłatny
Mastercard Maestro Visa Visa Electron
OFERTY I PROMOCJE

PAKIETY SZYTE NA MIARĘ POTRZEB